سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم از خدایى بترسید که اگر گفتید مى‏شنود و اگر در دل نهفتید مى‏داند . و بر مرگى پیشى گیرید که اگر از آن گریختید به شما مى‏رسد ، و اگر ایستادید شما را مى‏گیرد ، و اگر فراموشش کردید شما را به یاد مى‏آرد . [نهج البلاغه]
چه می شود امروز...
>>قلم نی ( شنبه 88/3/23 :: ساعت 6:13 عصر)

- نوبنیاد؟

- بیا بالا .... من خودم به احمدی نژاد رای دادم ولی خانوم بچه هام همه موسوی بودن... بالاخره کارایی کرده

- اصلا کاملا مشخصه آقا...

مرد با شتاب نشست رو صندلی ماشین و هنوز در رو نبسته وارد بحث داغ داخل تاکسی شد!

 

گاهی فک میکنم اگه بشه مشاهدات و شنیده های یکسالم رو تو تاکسی جمع کنم و مکتوب کنم یه کتاب خوش سرو شکل از توش دربیاد! واقعا بحثای تاکسیایی (!) چیز دیگه ای هستن

فقط این بار ازش خاطره بدی برام باقی موند:

 

مرد چند لحظه قبل از پیاده شدن با افسوس گفت بعد از 20 سال رای دادم. عجب اشتباهی کردم. دیگه هرگز رای نمیدم... و با افسوس رفت

با خودم گفتم کاش میدونستیم چی رو داریم خرج میکنیم برای به قدرت رسیدن... کاش....

 


  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 0
بازدید دیروز:  1
مجموع بازدیدها:  2585
منوها
» درباره خودم «


چه می شود امروز...

» آرشیو مطالب «

بهار 1388

» لوگوی وبلاگ «