سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، آدم هفتاد ساله ای را که در رفتار و جلوه، چون جوان بیست ساله است، دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
چه می شود امروز...
>>قلم نی ( دوشنبه 88/3/25 :: ساعت 11:50 صبح)

سلام

 

جدا از اینکه حق با کیه و با کی نیست و جدا از اینکه چه حرکتی درسته و چی نیست

هیجان این چند هفته اخیر جامعه رو دوست دارم. مردم ما سالهاست بی هدف هستن. حتی شرکت تو راهپیمایی ها هم برای خیلی ها یه جور عادت شده تا یک حرکت

بالاخره اینکه حرفی رو بزنی و حاضر شی براش هزینه بدی و بحث کنی خیلی بهتر از اینه که همه از رو هم رج زده شده باشن و عین هم فکر کنن. هر اتفاقی هم افتاد بگن ما به حرف فلانی گوش میدیم

من که اینجوری فکر میکنم

 


  نوشته های دیگران ()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
فهرست ها
 RSS 
خانه
ارتباط با من
درباره من
پارسی بلاگ

بازدید امروز: 4
بازدید دیروز:  1
مجموع بازدیدها:  2589
منوها
» درباره خودم «


چه می شود امروز...

» آرشیو مطالب «

بهار 1388

» لوگوی وبلاگ «